2019 Pomáz Szelektív naptár III. negyedév

Szelektív- és zöldhulladék szállítási naptár .

Tájékoztató Pomáz Város Napjáról a Civil szervezetek részére

Pomáz város napja idén szeptember 14-én kerül megrendezésre.

1848-49-es megemlékezés - POMÁZ 2019 (Pomáz Online videó)

A márciusi ifjak öröksége ma is eleven!

2019. ÉVI BEÍRATKOZÁS RENDJE

Felhívás

11 éves a György Ádám Kastélyakadémia

György Ádám zongoraművész a 10. jubileumi év után idén is megnyitja zongoraakadémiáját Pomázon.

 

E-ügyintézés

Tájékoztató az elektronikus ügyintézéssel összefüggő 2018. január 1-től hatályos változásokról.

Az elektronikus ügyintézés és a bizalmi szolgáltatások általános szabályairól szóló 2015. évi CCXXII. törvény (a továbbiakban: E-ügyintézési tv.) 1. § 17. pont a) és b) alpontjának, valamint 108. § (1) bekezdésének megfelelően Pomáz Város Önkormányzata és Polgármesteri Hivatala 2018. január 1. napjától köteles biztosítani az ügyek elektronikus intézését az E-ügyintézési tv.-ben, valamint az elektronikus ügyintézés részletszabályairól szóló 451/2016. (XII. 19.) Korm. rendeletben (a továbbiakban: Vhr.) meghatározottak szerint.

Az E-ügyintézési tv. 9. § (1) bekezdése és 108. § (5) bekezdése értelmében a helyi önkormányzat 2018. január 1-től elektronikus ügyintézésre kötelezett. Pomáz Város Önkormányzata és Polgármesteri Hivatala a feladat- és hatáskörükbe tartozó ügy, valamint a jogszabály alapján biztosítandó szolgáltatásaik igénybevételéhez, lemondásához vagy módosításához szükséges ügyeknek az ügyfelekkel történő elektronikus intézését köteles biztosítani. Amennyiben az elektronikus ügyintézésre kötelezett ügyfél nem elektronikus úton nyújtja be kérelmét, akkor az általános közigazgatási rendtartásról szóló 2016. évi CL. törvény 46. § (1) bekezdés a) pontja értelmében a kérelem visszautasításának van helye.

Az E-ügyintézés lehetőségét az Önkormányzati Hivatali Portálon letölthető, kitölthető és beküldhető nyomtatványokon, építéshatósági ügyekben az ÉTDR rendszeren keresztül, egyéb esetben e-Papír beküldési lehetőségen keresztül biztosítjuk. Az elektronikus kapcsolattartáshoz az ügyfélnek rendelkeznie kell ügyfélkapuval, esetlegesen hivatali, per és/vagy cégkapuval.

Az ügyfélkapu, hivatali kapu, perkapu és cégkapu regisztrációval, e-Papír küldési lehetőséggel kapcsolatban a www.magyarorszag.hu oldalon tájékozódhat. Szintén itt található meg a Hivatali kapuk listája (https://kozigazgatas.magyarorszag.hu/hivatal_lista.pdf), amely az elektronikus kapcsolattartásra szolgáló KRID kódot és elnevezést tartalmazza.

A Pomázi Polgármesteri Hivatal elektronikus kapcsolattartásra szolgáló adatai:

Hivatali kapu rövid neve: POMAZPMH
      KRID: 605075706​

 

Pomáz Város Önkormányzata elektronikus kapcsolattartásra szolgáló adatai:

Hivatali kapu rövid neve: POMAZONK                                                                                                                                                                          KRID: 658159708

 

Az adócsoport elektronikus ügyintézéssel kapcsolatos részletes tájékoztatója itt érhető el: http://www.pomaz.hu/adocsoport_nyomtatvanyai

Reméljük, hogy szolgáltatásunk az Ön megelégedésére szolgál, és használatával még egyszerűbbé válik hivatalos ügyeinek intézése.