Hulladékszállítással kapcsolatos tájékoztatás (2018. január 17.)

Tájékoztató

Új Pomáz térkép, új utcákkal

A városban található 11 db. tájékoztató táblákon is hamarosan kicseréljük a térképeket az aktuális verzióra.

Polgármesteri tájékoztató Pomáz Város lakossága számára (2018. január 13.)

Tájékoztató

Kormányablakokban is intézhetőek az adóügyek

Pest megyében január elejétől már négy Kormányablakban is intézhetik adóügyeiket az érintettek. A NAV munkatársai a gyáli, pilisvörösvári, szentendrei és a szobi Kormányablakokban lesznek elérhetőek.

A NAV Pest Megyei Adó- és Vámigazgatósága 2017 telétől Budapesten a Dózsa György útra költöztette központi ügyfélszolgálatát, de megmaradtak a váci, szigetszentmiklósi, ráckevei, nagykátai, gödöllői, érdi, dabasi és ceglédi kirendeltségek. Ezek mellett 2018. január 2-tól már Gyálon, Pilisvörösváron, Szentendrén, Szobon is várja az ügyfeleit a helyi Kormányablakokban a NAV munkatársa.

A kirendeltségekhez hasonlóan az adóügyek széles körét intézhetik a Kormányablakokban dolgozó NAV munkatársaknál, teljesség igénye nélkül: adókártya ügyintézés, bevallás átvétele, egészségügyi szolgáltatási járulékkal kapcsolatos információk, adószámla egyeztetés, tájékoztatás az adószámláról, beadványok/kérelmek átvétele, megszemélyesített csekk kiadása, általános tájékoztatási tevékenység magánszemélyek részére. Akárcsak a többi NAV ügyfélszolgálaton, az érintett Kormányablakokban is lehet bankkártyával fizetni.

 

Adóügyek intézése a Kormányablakok nyitvatartásától eltérő:

 

Ø   

Hétfő

Kedd

Szerda

Csütörtök

Péntek

nyitva tartás

8:15 – 15:30

8:15 – 15:30

8:15 – 15:30

8:15 – 15:00

szünnap