A MÁV-HÉV és a Volánbusz megállóiban is kötelező a maszkviselés

Kötelező maszkhasználat pomázi közterületeken

Tájékoztatás a korlátozásokról

Ügyintézési lehetőségek veszélyhelyzet idején a polgármesteri hivatalban

 

Ügyintézési lehetőségek veszélyhelyzet idején a polgármesteri hivatalban

A járványügyi veszélyhelyzet idején kérjük, hogy a Pomázi Polgármesteri Hivatalba csak halaszthatatlan ügyekben jöjjenek személyesen. Ügyeiket elsősorban telefonon és elektronikusan intézzék.

Több elektronikus ügyintézési lehetőségi forma közül is választhatnak.

- Az E-Önkormányzat Portálon keresztül (https://ohp-20.asp.lgov.hu/nyitolap), ahol a bejelentkezéshez telefonos azonosítás, Ügyfélkapus regisztráció vagy elektronikus személyigazolvány szükséges. Az Ügyindítás menüpontnál a legördülő listából választhatnak ügytípust.

(Az oldal használatához itt érhetőek el bemutató videók: https://www.pomaz.hu/e_onkormanyzat)

- Amennyiben az oldalon az adott ügyben nincs megfelelő formanyomtatvány, akkor az e-Papír oldalon (https://epapir.gov.hu) küldhetik el hivatalosan beadványukat. Az oldal használatához szintén Ügyfélkapus regisztráció szükséges.

- Elektronikus levélben is tehető ellenőrzött bejelentés, kizárólag az ellenorzott.bejelentes.pomaz@pomaz.hu e-mail címen. Ellenőrzött bejelentés alapján végezhetőek az engedélyköteles tevékenységek. (Kormányrendelet határozza meg, hogy az ellenőrzött bejelentések közül milyen ügyek vannak kizárva. Ezeknek az ügyeknek a listája az oldal aljáról letölthető.) A bejelentést kizárólag elektronikus úton lehet benyújtani, amelynek az engedélykérelemre jogszabályban előírt adatokat és mellékleteket tartalmaznia kell.

Telefonon is elérhető a hivatal a (26) 814-300-as számon, illetve a város honlapján található közvetlen elérhetőségeken: http://www.pomaz.hu/pomazi_polgarmesteri_hivatal. Amennyiben az ügyintéző nem érhető el, és az ügyfél munkatársunknak megadja nevét, elérhetőségét és az érintett ügy típusát, az ügyben illetékes hivatali munkatárs telefonon visszahívja az ügyfelet.

A feltétlenül személyes megjelenést igénylő ügyek esetében előzetes időpontfoglalás szükséges a (26) 814-300-as telefonszámon, vagy a pomaz@pomaz.hu e-mail címen – esetleg a hivatal Luppa Vidor utcai Ügyfélszolgálatán személyesen. Ebben az esetben az ügyintézés, testhőmérést követően, a hivatalban külön erre a célra elkülönített ügyfélfogadási helyeken – a Városháza épületében a díszteremben, a Hatósági és Humánpolitikai Osztály ügyfelei részére az Ügyfélszolgálati iroda helyiségeiben, az Adóhatósági Osztály épületében pedig annak előterében – történik. Kérjük, hogy a hivatal épületében saját maguk és az ott dolgozók egészségének védelmében viseljenek maszkot, illetve tartsák be a 1,5 méteres védőtávolságot.

Az Ügyfélszolgálaton (Luppa Vidor utca 12.) továbbra is igényelhetőek a hivatali ügyintézéshez szükséges nyomtatványok, leadhatóak a papíralapú kérelmek, beadványok, egyéb dokumentumok, illetve általános tájékoztatás is kérhető.

Az Ügyfélszolgálat hivatali időben érhető el, hétfőn: 8-17 óráig, keddtől-csütörtökig: 8-16.30-ig, pénteken: 8-13.30-ig.

Az ügyintézés plexi védőfalon keresztül történik, illetve kérjük ebben az esetben is a személyes védőfelszerelések viselését és a 1,5 méteres távolság betartását.

A hivatalba érkező papíralapú küldemények karanténba kerülnek, és egy erre a célra kijelölt helyiségben ózongázos fertőtlenítésen esnek át. Ezért a papíralapú kérelmek azonnali ügyintézése nem lehetséges.