Pomáz Város Önkormányzat Képviselő-testülete a 21/2024. (I.30.) önkormányzati határozattal a Pomázi Polgármesteri Hivatal munkarendjében 2024. december 23-tól 2025. január 5-ig tartó igazgatási szünetet rendelt el.
2024. december 23-án, valamint 2025. január 02-án és január 03-án a Polgármesteri Hivatal osztályai ügyeleti rend szerint működnek, személyes ügyintézésre csak rendkívül indokolt, halaszthatatlan esetben van lehetőség. Az Ügyfélszolgálaton a szokásos rendben elérhetők a kérelem-nyomtatványok, és átveszik a beadványokat, kérelmeket.
2024. december 24-én és december 27-én áthelyezett pihenőnap miatt a Hivatal ZÁRVA tart.
A 2024. évi téli igazgatási szünet elrendelésről szóló 537/2023. (XII.6.) Kormányrendelet alapján az igazgatási szünet 2024. december 30. napjától 2025. január 1. napjáig tartó időszaka alatt a hivatal feladatait nem látja el, az ügyfélfogadás nem működik, azonban a halaszthatatlan közfeladatok folyamatos és zavartalan ellátását biztosítani kell.
2024. december 30-tól 2025. január 01-ig a halaszthatatlan közfeladatok ellátásának biztosítása mellett a Hivatal ZÁRVA tart.
Halaszthatatlan közfeladatnak minősül különösen a közterület-felügyeleti feladatok ellátása, születések és halálesetek anyakönyvezése, krízis segélyek odaítélése, az életveszéllyel vagy súlyos kárral fenyegető helyzet kapcsán történő intézkedés.
Az igazgatási szünet időtartama, a jogszabályban rögzített körben, a hivatalt érintő határidőkbe – ideértve az ügyfelekre irányadó határidőket is – nem számít be.
Az igazgatási szünet időtartama alatt az ügyfelek, halasztást nem tűrő beadványaikat írásban
– postai úton,
– a hivatal levélszekrényébe bedobva
nyújthatják be.
A 06 (70) 885-9090 lakossági bejelentő vonal folyamatosan működik.
Áldott, Békés Karácsonyt és Boldog Új Évet Kívánunk!
Pomázi Polgármesteri Hivatal