I. Szervezeti, személyzeti adatok
1. A közfeladatot ellátó szerv hivatalos neve, székhelye, postai címe, telefon- és telefaxszáma, elektronikus levélcíme, honlapja, ügyfélszolgálatának elérhetőségei
Hivatalos név: Pomázi Polgármesteri Hivatal
Székhely: 2013 Pomáz Kossuth Lajos utca 23-25.
Postacím: 2013 Pomáz Kossuth Lajos utca 23-25.
Postafiók: 2013 Pomáz Pf: 84
Telefonszám: (26) 814-300
Fax: (26) 325-640
KRID azonosító:
Pomáz Város Önkormányzata: 658159708
Pomázi Polgármesteri Hivatal: 605075706
Központi e-mail cím: pomaz@pomaz.hu
Honlap: www.pomaz.hu
Ügyfélszolgálat:
Címe: 2013 Pomáz Kossuth Lajos utca 23-25.
Postacíme: 2013 Pomáz Kossuth Lajos utca 23-25.
Telefonszám: (26) 814-300
2. A közfeladatot ellátó szerv szervezeti felépítése szervezeti egységek megjelölésével, az egyes szervezeti egységek feladatai
Szervezeti felépítés:
Szervezeti egységek:
Hatósági és Humánszolgáltatási Osztály
Városfejlesztési és Városüzemeltetési Osztály
Titkársági, Ügyfélszolgálati és Rendészeti Osztály
Pomázi Polgármesteri Hivatal Szervezeti és Működési Szabályzata
3. A közfeladatot ellátó szerv vezetőinek és az egyes szervezeti egységek vezetőinek neve, beosztása, elérhetősége (telefon- és telefaxszáma, elektronikus levélcíme)
4. A szervezeten belül illetékes ügyfélkapcsolati vezető neve, elérhetősége (telefon- és telefaxszáma, elektronikus levélcíme) és az ügyfélfogadási rend
Szervezeten belül illetékes ügyfélkapcsolati vezető: Kelemen Tibor
Telefonszáma: (26) 814-365
E-mail címe: kelemen.tibor@pomaz.hu
Hivatal ügyfélfogadási ideje:
Hétfő: 13.00 – 17.00
Szerda: 8.00 – 12.00 és 13.00 – 16.00
Péntek: 8.00 – 12.00
Ügyfélszolgálat ügyfélfogadási ideje:
Helye: 2013 Pomáz, Kossuth Lajos utca 23-25.
Telefonszám: (26) 814-300
Ügyfélfogadás ideje:
Hétfő: 8-17-ig
Kedd-csütörtök: 8-16.30-ig
Péntek: 8-13.30-ig
5. Testületi szerv esetén a testület létszáma, összetétele, tagjainak neve, beosztása, elérhetősége
Testület létszáma: 11 fő
Képviselő-testület összetétele, tagjainak neve, beosztása, elérhetősége
6. A közfeladatot ellátó szerv irányítása, felügyelete vagy ellenőrzése alatt álló, vagy alárendeltségében működő más közfeladatot ellátó szervek megnevezése, és 1. pontban meghatározott adatai
Pomázi Polgármesteri Hivatal
Hivatalos név: Pomázi Polgármesteri Hivatal
Székhely: 2013 Pomáz Kossuth Lajos utca 23-25.
Postacím: 2013 Pomáz Kossuth Lajos utca 23-25.
Postafiók: 2013 Pomáz Pf: 84
Telefonszám: (26) 814-300
Fax: (26) 325-640
KRID azonosító:
Pomáz Város Önkormányzata: 658159708
Pomázi Polgármesteri Hivatal: 605075706
Központi e-mail cím: pomaz@pomaz.hu
Honlap: www.pomaz.hu
Ügyfélszolgálat:
Postacíme: 2013 Pomáz Kossuth Lajos utca 23-25.
Telefonszám: (26) 814-300
Címe: 2013 Pomáz Kossuth Lajos utca 23-25.
Pomázi Hétszínvirág Óvoda – Bölcsőde
Hivatalos név: Pomázi Hétszínvirág Óvoda – Bölcsőde
Székhely: 2013 Pomáz Jókai utca 2.
Postacím: 2013 Pomáz Jókai utca 2.
Telefonszám: (26) 325-325
Fax: (26) 325-612
Központi e-mail cím: iroda@hetszinvirag.pomaz.hu
Honlap: https://www.hetszinvirag-pomaz.hu/
Szociális Szolgáltatási Központ
Hivatalos név: Szociális Szolgáltatási Központ
Székhely: 2013 Pomáz Községház utca 2.
Postacím: 2013 Pomáz Községház utca 2.
Telefonszám: (26) 525-274
Fax: –
Központi e-mail cím: szszk@szszk.pomaz.hu
Honlap: http://www.pomaz.hu/szocialis_ellatas
Pomázi Művelődési Ház és Könyvtár
Hivatalos név: Pomázi Művelődési Ház és Könyvtár
Székhely: 2013 Pomáz Huszár utca 3.
Postacím: 2013 Pomáz Huszár utca 3.
Telefonszám: (26) 325-163; (20) 228-2135
Fax: –
Központi e-mail cím: pmhk@pomaz.hu
Honlap: https://www.pmhkpomaz.hu
7. A közfeladatot ellátó szerv többségi tulajdonában álló, illetve részvételével működő gazdálkodó szervezet neve, székhelye, elérhetősége (postai címe, telefon- és telefaxszáma, elektronikus levélcíme), tevékenységi köre, képviselőjének neve, a közfeladatot ellátó szerv részesedésének mértéke
Pomázi Zenekastély Nonprofit Kft.
Székhelye: 2013 Pomáz, Templom tér 3.
Postai címe: 2013 Pomáz, Templom tér 3.
Telefon: (26) 525-610
E-mail: info@telekikastelyszallo.hu
Ügyvezető: Radányi László
Közfeladatot ellátó szerv részesedésének mértéke: 100%
Pomáz Városfejlesztési és Városüzemeltetési Szolgáltató Kft.
Székhelye: 2013 Pomáz, Beniczky utca 35.
Postai címe: 2013 Pomáz, Beniczky utca 35.
Telefon: (26) 325-214
E-mail: pomaz.kft@pomaz.hu
Ügyvezető: dr. Biro András
Közfeladatot ellátó szerv részesedésének mértéke: 100%
8. A közfeladatot ellátó szerv által alapított közalapítványok neve, székhelye, elérhetősége (postai címe, telefon- és telefaxszáma, elektronikus levélcíme), alapító okirata, kezelő szervének tagjai
Nincs a városnak közalapítványa
9. A közfeladatot ellátó szerv által alapított költségvetési szerv neve, székhelye, a költségvetési szervet alapító jogszabály megjelölése, illetve az azt alapító határozat, a költségvetési szerv alapító okirata, vezetője, honlapjának elérhetősége, működési engedélye
Pomázi Polgármesteri Hivatal
Hivatalos név: Pomázi Polgármesteri Hivatal
Székhely: 2013 Pomáz Kossuth Lajos utca 23-25.
Vezetője: Dr. Balogh Pál
Honlap: https://www.pomaz.hu
Pomázi Hétszínvirág Óvoda – Bölcsőde
Hivatalos név: Pomázi Hétszínvirág Óvoda – Bölcsőde
Székhely: 2013 Pomáz Jókai utca 2.
Vezetője: Bojer Mónika
Honlap: https://www.hetszinvirag-pomaz.hu/
Szociális Szolgáltatási Központ
Hivatalos név: Szociális Szolgáltatási Központ
Székhely: 2013 Pomáz Községház utca 2.
Vezetője: Dr. Király Eszter
Honlap: http://www.pomaz.hu/szocialis_ellatas
Pomázi Művelődési Ház és Könyvtár
Hivatalos név: Pomázi Művelődési Ház és Könyvtár
Székhely: 2013 Pomáz Huszár utca 3.
Vezetője: Nyári Darinka
Honlap: https://www.pmhkpomaz.hu
10. A közfeladatot ellátó szerv által alapított lapok neve, a szerkesztőség és kiadó neve és címe, valamint a főszerkesztő neve
Neve: Pomázi Polgár
Szerkesztőség és a kiadó neve: Pomázi Polgármesteri Hivatal
Címe: 2013 Pomáz Kossuth Lajos utca 23-25.
Főszerkesztő: Nagy Szilvia
11. A közfeladatot ellátó szerv felettes, illetve felügyeleti szervének, hatósági döntései tekintetében a fellebbezés elbírálására jogosult szervnek, ennek hiányában a közfeladatot ellátó szerv felett törvényességi ellenőrzést gyakorló szervnek az 1. pontban meghatározott adatai
Pest Vármegyei Kormányhivatal
Hivatalos név: Pest Vármegyei Kormányhivatal
Székhely: 1052 Budapest Városház utca 7.
Postacím: 1052 Budapest Városház utca 7.
Telefonszám: (1) 328-5812; (1) 485-6957; (1) 485-6926
Fax: –
Központi e-mail cím: pest@pest.gov.hu
Honlap: http://www.kormanyhivatal.hu/hu/pest
II. Tevékenységre, működésre vonatkozó adatok
1. A közfeladatot ellátó szerv feladatát, hatáskörét és alaptevékenységét meghatározó, a szervre vonatkozó alapvető jogszabályok, közjogi szervezetszabályozó eszközök, valamint a szervezeti és működési szabályzat vagy ügyrend, az adatvédelmi és adatbiztonsági szabályzat hatályos és teljes szövege
- Magyarország Alaptörvénye
- 2011. évi CLXXXIX. törvény Magyarország helyi önkormányzatairól
- Pomázi Polgármesteri Hivatal Szervezeti és Működési Szabályzata
- Pomáz Város Önkormányzata Szervezeti és Működési Szabályzata
- Adatvédelmi és Adatbiztonsági Szabályzat
- Iratkezelési Szabályzat
2. Az országos illetékességű szervek, valamint a Kormány általános hatáskörű területi államigazgatási szerve esetében a közfeladatot ellátó szerv feladatáról, tevékenységéről szóló tájékoztató szövege magyar és angol nyelven
Nem releváns
3. A helyi önkormányzat önként vállalt feladatai
Humán közszolgáltatások
Szociális közszolgáltatások
Közüzemi közszolgáltatások
Kommunális közszolgáltatások
4. Államigazgatási, önkormányzati, és egyéb hatósági ügyekben ügyfajtánként és eljárástípusonként a hatáskörrel rendelkező szerv megnevezése, hatáskör gyakorlásának átruházása esetén a ténylegesen eljáró szerv megnevezése, illetékességi területe, az ügyintézéshez szükséges dokumentumok, okmányok, eljárási illetékek (igazgatási szolgáltatási díjak) meghatározása, alapvető eljárási szabályok, az eljárást megindító irat benyújtásának módja (helye, ideje), ügyfélfogadás ideje, az ügyintézés határideje (elintézési, fellebbezési határidő), az ügyek intézését segítő útmutatók, az ügymenetre vonatkozó tájékoztatás és az ügyintézéshez használt letölthető formanyomtatványok, az igénybe vehető elektronikus programok elérése, időpontfoglalás, az ügytípusokhoz kapcsolódó jogszabályok jegyzéke, tájékoztatás az ügyfelet megillető jogokról és az ügyfelet terhelő kötelezettségekről
Hatósági és Humánszolgáltatási Osztály
Városfejlesztési és Városüzemeltetési Osztály
Titkársági, Ügyfélszolgálati és Rendészeti Osztály
Az adott csoport nyomtatványai megtalálhatóak az alábbi oldalon.
1990. évi XCIII. törvény az illetékekről
Pomázi Polgármesteri Hivatal elérhetőségei (ügyfélfogadás)
5. A közfeladatot ellátó szerv által nyújtott vagy költségvetéséből finanszírozott közszolgáltatások megnevezése, tartalma, a közszolgáltatások igénybevételének rendje, a közszolgáltatásért fizetendő díj mértéke, az abból adott kedvezmények
Temető
Hulladékgazdálkodás
Közvilágítás
Köznevelés
Közművelődés
Egészségügyi szolgáltatás
Szociális és gyermekvédelmi szolgáltatás
Kommunális (köztemetés, közút üzemeltetés, vízgazdálkodás)
6. A közfeladatot ellátó szerv által fenntartott adatbázisok, illetve nyilvántartások leíró adatai (név, formátum, az adatkezelés célja, jogalapja, időtartama, az érintettek köre, az adatok forrása, kérdőíves adatfelvétel esetén a kitöltendő kérdőív), az adatvédelmi nyilvántartásba bejelentendő nyilvántartásoknak az e törvény szerinti azonosító adatai; a közfeladatot ellátó szerv által – alaptevékenysége keretében – gyűjtött és feldolgozott adatok fajtái, a hozzáférés módja, a másolatkészítés költségei
7. A közfeladatot ellátó szerv nyilvános kiadványainak címe, témája, a hozzáférés módja, a kiadvány ingyenessége, illetve a költségtérítés mértéke
Pomázi Polgár
Papír alapon 5900 példányban jelenik meg az újság és elektronikusan is elérhető.
Ingyenes a kiadvány
8. A testületi szerv döntései előkészítésének rendje, az állampolgári közreműködés (véleményezés) módja, eljárási szabályai, a testületi szerv üléseinek helye, ideje, továbbá nyilvánossága, döntései, ülésének jegyzőkönyvei, illetve összefoglalói; a testületi szerv szavazásának adatai, ha ezt jogszabály nem korlátozza
Pomáz Város Önkormányzatának Képviselő-testülete Szervezeti és Működési Szabályzata
Testületi szerv döntései előkészítésének rendje: MikroDat rendszer
Állampolgári közreműködés (véleményezés) módja: lakossági fórum, online lakossági tájékoztatás, online véleménynyilvánítás
Eljárás szabályai:
Testületi szerv üléseinek helye: 2013 Pomáz Kossuth Lajos utca 23-25.
Testületi szerv üléseinek ideje: minden hónap utolsó keddje
Nyilvánossága: www.onkormanyzati.tv
Döntései, ülésének jegyzőkönyve: MikroDat rendszer
Határozatok: MikroDat rendszer
Rendeletek: https://www.pomaz.hu/onkormanyzat/rendeletek/hatalyos-rendeletek-jo/
9. A törvény alapján közzéteendő jogszabálytervezetek és kapcsolódó dokumentumok; a helyi önkormányzat képviselő-testületének nyilvános ülésére benyújtott előterjesztések a benyújtás időpontjától
Előterjesztések: MikroDat rendszer
Képviselő-testületi ülések meghívói: MikroDat rendszer
10. A közfeladatot ellátó szerv által közzétett hirdetmények, közlemények
Hirdetmények: http://www.pomaz.hu/hirdetmenyek
11. A közfeladatot ellátó szerv által kiírt pályázatok szakmai leírása, azok eredményei és indokolásuk
12. A közfeladatot ellátó szervnél végzett alaptevékenységgel kapcsolatos vizsgálatok, ellenőrzések nyilvános megállapításai
13. A közérdekű adatok megismerésére irányuló igények intézésének rendje, az illetékes szervezeti egység neve, elérhetősége, s ahol kijelölésre kerül, az adatvédelmi felelős, vagy az információs jogokkal foglalkozó személy neve
Szabályzat a közérdekű adatok megismerésére irányuló igények teljesítésének rendjéről
Az adatvédelmi tisztviselő neve és elérhetősége:
Név: dr. Hosszú Károly
Elérhetősége: 9700 Szombathely, Százhold utca 36.
Telefonszám: (70) 611-4339
E-mail: iroda@annesclayton.hu; iroda@drhosszu.hu
14. A közfeladatot ellátó szerv tevékenységére vonatkozó, jogszabályon alapuló statisztikai adatgyűjtés eredményei, időbeli változásuk
Országos Statisztikai Adatfelvételi Program (OSAP)
Központi Statisztikai Hivatal (KSH)
Törvényességi Felügyelet Írásbeli Kapcsolattartás Modul
15. A közérdekű adatokkal kapcsolatos kötelező statisztikai adatszolgáltatás adott szervre vonatkozó adatai
16. Azon közérdekű adatok hasznosítására irányuló szerződések listája, amelyekben a közfeladatot ellátó szerv az egyik szerződő fél
17. A közfeladatot ellátó szerv kezelésében lévő közérdekű adatok felhasználására, hasznosítására vonatkozó általános szerződési feltételek
Nem releváns
18. A közfeladatot ellátó szervre vonatkozó különös és egyedi közzétételi lista
19. A közfeladatot ellátó szerv kezelésében levő, a közadatok újrahasznosításáról szóló törvény szerint újrahasznosítás céljára elérhető kulturális közadatok listája a rendelkezésre álló formátumok megjelölésével, valamint a közfeladatot ellátó szerv kezelésében levő, a közadatok újrahasznosításáról szóló törvény szerint újrahasznosítható közadat típusokról való tájékoztatás, a rendelkezésre álló formátumok megjelölésével
Nincs ilyen lista
20. A 19. sor szerinti közadatok és kulturális közadatok újrahasznosítására vonatkozó általános szerződési feltételek elektronikusan szerkeszthető változata
Nem releváns
21. A 19. sor szerinti közadatok és kulturális közadatok újrahasznosítás céljából történő rendelkezésre bocsátásáért fizetendő díjak általános jegyzéke, a díjszámítás alapját képező tényezőkkel együttesen
Nem releváns
22. A közadatok újrahasznosításáról szóló törvény szerinti jogorvoslati tájékoztatás
Nem releváns
23. A közfeladatot ellátó szerv által megkötött, a közadatok újrahasznosításáról szóló törvény szerint kötött kizárólagos jogot biztosító megállapodások szerződő feleinek megjelölése, a kizárólagosság időtartamának, tárgyának, valamint a megállapodás egyéb lényeges elemeinek megjelölése
Nem releváns
24. A közfeladatot ellátó szerv által kötött, a közadatok újrahasznosításáról szóló törvény szerint a kulturális közadatok digitalizálására kizárólagos jogot biztosító megállapodások szövege
Nem releváns
25. A közadatok újrahasznosításáról szóló törvény szerinti azon jogszabály, közjogi szervezetszabályozó eszköz, közszolgáltatási szerződés vagy más kötelező erővel bíró dokumentum (vagy az annak elérhetőségére mutató hivatkozás), amely az újrahasznosítás céljából rendelkezésre bocsátható közadat gyűjtésével, előállításával, feldolgozásával és terjesztésével összefüggő költségek jelentős részének saját bevételből való fedezését írja elő a közfeladatot ellátó szerv részére
Nem releváns
III. Gazdálkodási adatok
1. A közfeladatot ellátó szerv éves költségvetése, számviteli törvény szerinti beszámolója vagy éves költségvetési beszámolója
2023
9/2023. (III. 13.) önkormányzati rendelet az Önkormányzat 2023. évi költségvetéséről
15/2023. (V. 31.) önkormányzati rendelet Pomáz Város Önkormányzatának 2022. évi zárszámadásáról
2022
3/2022. (III. 11.) önkormányzati rendelet az Önkormányzat 2022. évi költségvetéséről
8/2022. (V. 30.) önkormányzati rendelet Pomáz Város Önkormányzatának 2021. évi zárszámadásáról
2021
11/2021. (V. 28.) önkormányzati rendelet Pomáz Város Önkormányzatának 2020. évi zárszámadásáról
2020
14/2020. (VII.17.) számú önkormányzati rendelet Pomáz Város Önkormányzatának 2019. évi zárszámadásáról
2019
3/2019. (III.07 ) Az Önkormányzat 2019. évi költségvetéséről
6/2019. (IV.24.) A település 2018. évi zárszámadásáról
2018
6/2018. (III.8.) Az Önkormányzat 2018. évi költségvetéséről
10/2018. (IV.19.) A település 2017. évi zárszámadásáról
2017
5/2017. (III.09.) Az Önkormányzat 2017. évi költségvetéséről
9/2017. (V.2.) A település 2016. évi zárszámadásáról
Független könyvvizsgálói jelentés Pomáz Város Önkormányzat 2016. évi költségvetésnek végrehajtásáról
2016
4/2016. (II.24.) Az Önkormányzat 2016. évi költségvetéséről
9/2016. (V.2.) A település 2015. évi zárszámadásáról
1491815429_konyvvizsgaloi_jelentes_a_2015_evi_zarszamadasrol
2015
3/2015. (III.4.) A település 2015. évi költségvetéséről
11/2015. (V.20.) A település 2014. évi zárszámadásáról
Könyvvizsgálói jelentés Pomáz Város Önkormányzatának 2014. évi zárszámadásáról
2014
4/2014. (III.10.) A település 2014. évi költségvetéséről
8/2014. (V.7.) A település 2013. évi zárszámadásáról
Könyvvizsgálói jelentés Pomáz Város Önkormányzata 2013. évi zárszámadásáról
2013
2/2013.(II.21.) A település 2013. évi költségvetéséről
11/2013.( IV.26.) A település 2012. évi zárszámadásáról
Könyvvizsgálói jelentés Pomáz Város Önkormányzata 2012. évi zárszámadásáról
2. A közfeladatot ellátó szervnél foglalkoztatottak létszámára és személyi juttatásaira vonatkozó összesített adatok, illetve összesítve a vezetők és vezető tisztségviselők illetménye, munkabére, és rendszeres juttatásai, valamint költségtérítése, az egyéb alkalmazottaknak nyújtott juttatások fajtája és mértéke összesítve
3. A közfeladatot ellátó szerv által nyújtott, az államháztartásról szóló törvény szerinti költségvetési támogatások kedvezményezettjeinek nevére, a támogatás céljára, összegére, továbbá a támogatási program megvalósítási helyére vonatkozó adatok, kivéve, ha a közzététel előtt a költségvetési támogatást visszavonják vagy arról a kedvezményezett lemond
4. Az államháztartás pénzeszközei felhasználásával, az államháztartáshoz tartozó vagyonnal történő gazdálkodással összefüggő, ötmillió forintot elérő vagy azt meghaladó értékű árubeszerzésre, építési beruházásra, szolgáltatás megrendelésre, vagyonértékesítésre, vagyonhasznosításra, vagyon vagy vagyoni értékű jog átadására, valamint koncesszióba adásra vonatkozó szerződések megnevezése (típusa), tárgya, a szerződést kötő felek neve, a szerződés értéke, határozott időre kötött szerződés esetében annak időtartama, valamint az említett adatok változásai, a nemzetbiztonsági, illetve honvédelmi érdekkel közvetlenül összefüggő beszerzések adatai, és a minősített adatok kivételével
A szerződés értéke alatt a szerződés tárgyáért kikötött – általános forgalmi adó nélkül számított – ellenszolgáltatást kell érteni, ingyenes ügylet esetén a vagyon piaci vagy könyv szerinti értéke közül a magasabb összeget kell figyelembe venni. Az időszakonként visszatérő – egy évnél hosszabb időtartamra kötött – szerződéseknél az érték kiszámításakor az ellenszolgáltatás egy évre számított összegét kell alapul venni. Az egy költségvetési évben ugyanazon szerződő féllel kötött azonos tárgyú szerződések értékét egybe kell számítani
5. A koncesszióról szóló törvényben meghatározott nyilvános adatok (pályázati kiírások, pályázók adatai, az elbírálásról készített emlékeztetők, pályázat eredménye)
6. A közfeladatot ellátó szerv által nem alapfeladatai ellátására (így különösen egyesület támogatására, foglalkoztatottjai szakmai és munkavállalói érdek-képviseleti szervei számára, foglalkoztatottjai, ellátottjai oktatási, kulturális, szociális és sporttevékenységet segítő szervezet támogatására, alapítványok által ellátott feladatokkal összefüggő kifizetésre) fordított, ötmillió forintot meghaladó kifizetések
Nettó 5 millió Ft feletti szerződések – 2023.év
Nettó 5 millió Ft feletti szerződések – 2022.év
Nettó 5 millió Ft feletti szerződések – 2021.év
Nettó 5 millió Ft feletti szerződések – 2020.év
Nettó 5 millió Ft feletti szerződések – 2019.év
Nettó 5 millió Ft feletti szerződések – 2018.év
Civil szervezetek támogatása:
7. Az Európai Unió támogatásával megvalósuló fejlesztések leírása, az azokra vonatkozó szerződések
Uniós forrásból finanszírozott pályázatok