Tisztelt Adózók!
Tájékoztatjuk Önöket, hogy postázásra kerültek a Fizetési Értesítők (Adószámla kivonatok) és a helyi adók befizetésére szolgáló csekkek.
Az elektronikus ügyintézésre kötelezett vagy elektronikus ügyintézést választó ügyfeleknek szintén postázásra kerültek a tárhelyeikre a Fizetési Értesítők.
Kérjük, kísérjék figyelemmel postaládájukat, tárhelyüket! Amennyiben az elkövetkező néhány napon belül nem érkezik meg küldeményünk, kérjük vegyék fel az adóosztály munkatársaival a lenti elérhetőségeken a kapcsolatot.
Felhívjuk figyelmüket, hogy az egyéni vállalkozóknak és az elektronikus ügyintézést választó magánszemélyeknek kizárólag elektronikusan, az ügyfélkapu tárhelyre küldtük meg a Fizetési értesítőt. Részükre csekket nem küldünk, de amennyiben nem számlavezetésre kötelezettek, az adóhatóságnál igényelhetnek csekket.
A pénzforgalmi számlanyitásra kötelezett adózók (jogi személyek, áfakörös egyéni vállalkozók) kizárólag átutalással rendezhetik a helyi adófizetést. Akik nem kötelezettek pénzforgalmi számla nyitására, azok fizethetnek banki átutalással, csekken vagy az E-Önkormányzat Portálon (https://ohp-20.asp.lgov.hu/nyitolap) bankkártyás fizetéssel.
Tájékoztatjuk, hogy amennyiben ún. „Véglegesítésre váró tételek” is szerepelnek az adószámláján, úgy annak összegeit az előzetesen már megküldött „Határozatban” foglaltak alapján kell megfizetnie, ezek a tételek a döntés véglegesítését követően kerülnek majd adószámláján előírásra vagy jóváírásra. Folyamatban lévő elektronikus fizetések is itt jelennek meg, azok tényleges adószámlán történő lekönyveléséig.
Az adóosztály elérhetőségei (telefonon és e-mailben kizárólag általános információkat tudunk adni)
Építmény és telekadó ügyek: (26) 814-303
Helyi iparűzési adóügyek: (26) 814-321
Gépjárműadó ügyek: (26) 814-322
Méltányossági és végrehajtási ügyek: (26) 814-325
Osztályvezető: (26) 814-320
Ügyfélfogadás: Hétfő: 13.00-17.00
Szerda: 8.00-12.00 és 13.00-16.00
Péntek: 8.00-12.00
Pomáz Város Önkormányzati Adóhatósága